مطالب مرتبط:
آخرین فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 تا امشب
فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 امشب پایان می یابد |
فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 امشب پایان می یابد |
مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز به پایان می رسد
آخرین مهلت انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد فقط تا امشب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 16:452024-06-05سياسي

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403


صدر به داوطلبان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اصلاحات آن و اطلاعیه های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، - انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اصلاح دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 و تمدید مهلت انتخاب رشته تا پایان روز یکشنبه 20 خرداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، دکتر علی صدر با بیان اینکه تاکنون بیش از 120 هزار نفر از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده اند، گفت: 476 هزار و 96 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 شرکت کرده اند که از این تعداد 366 هزار و 259 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند که 54 درصد زن و 46 درصد مرد هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز 12 خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که مجازین به انتخاب رشته بتوانند تا پایان روز یکشنبه 20 خرداد ماه نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی حداکثر تا 100 کدرشته محل اقدام کنند.


برچسب ها: آزمون کارشناسی ارشد - انتخاب رشته - کارشناسی ارشد - دفترچه راهنمای انتخاب رشته - انتخاب - آزمون کارشناسی ارشد سال - کارشناسی
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1403