مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 23:452024-06-02اجتماعي

اعلام ممنوعیت تردد در برخی بزرگراه های تهران


رییس پلیس راهور تهران محدودیت های ترافیکی امروز و فردا 14 خرداد 1403 را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روزهای 13 و 14 خرداد ماه در محل برگزاری مراسم سی و پنجمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به منظور روان سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور، ممنوع است.

وی افزود: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روزهای 13 و 14 خرداد ماه در محل برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی ممنوع است.

موسوی پور بیان کرد: در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه و مصادف با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی، تردد خودروهای شخصی صرفاً از مسیر جاده قدیم یا شهید رجایی (به سمت پارکینگ شماره 4) امکان پذیر خواهد بود.

برنامه های شب و روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران وی ادامه داد: از ساعت 06:00 روز دوشنبه 14 / 03/ 1403‬ تا خاتمه مراسم سی و پنجمین مراسم رحلت امام خمینی ره، تردد همه وسیله نقلیه از شمال به جنوب شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ممنوعیت تردد در برخی بزرگراه های تهران

اعلام ممنوعیت تردد در برخی بزرگراه های تهران