مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 19:352024-05-30ورزشي

انتقام پنهان اسکولز از رونی؟ مصدوم کردن هم تیمی در روز جدایی از یونایتد!


وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد، فاش کرد که درست در همان روزی که قصد ترک شیاطین سرخ را داشت، یکی از هم تیمی هایش او را در تمرینات مصدوم کرد.

- انتقام پنهان اسکولز از رونی؟ مصدوم کردن هم تیمی در روز جدایی از یونایتد! وین رونی، مهاجم سابق منچستریونایتد، فاش کرد که درست در همان روزی که قصد ترک شیاطین سرخ را داشت، یکی از هم تیمی هایش او را در تمرینات مصدوم کرد.

 کاپیتان پیشین شیاطین سرخ فاش کرد؛ درست در همان روزی که مشخص شد او قصد ترک شیاطین سرخ را دارد، یکی از هم تیمی هایش او را مصدوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، یکی از مهمترین بخش های سال های پایانی دوران حضور سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد درگیری های او با مهاجم انگلیسی وقت تیمش، وین رونی بود که اوج آنها به سال 2010 برمی گردد، زمانی که رونی آگاه از داشتن مشتریان فراوانی از جمله منچسترسیتی، ساز جدایی سر دارد و این حرکت او اصلاً به مذاق سرمربی اسکاتلندی اش خوش نیامد.

رونی 38 ساله اکنون بعد از گذشت 14 سال از آن زمان، فاش کرد که درست همان روزی که سایر اعضای تیم از برنامه وی برای ترک اولدترافورد باخبر شدند، یکی از هم تیمی هایش او را در تمرینات مصدوم کرد؛ مصدومیتی که سبب شد ستاره انگلیسی بازی روز بعد شیاطین سرخ برابر بورسااسپور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام پنهان اسکولز از رونی؟ مصدوم کردن هم تیمی در روز جدایی از یونایتد!

انتقام پنهان اسکولز از رونی؟ مصدوم کردن هم تیمی در روز جدایی از یونایتد!