مطالب مرتبط:
توضیحات رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد حیوانات باغ وحش مشهد + فیلم
نگرش نو در محیط زیست شهری در یزد بررسی می شود
زمینه مشارکت مردم در حفاظت محیط زیست فراهم شود
برگزاری دوره مالیات سبز با حضور مدیران سازمان محیط زیست در پتروشیمی بوعلی سینا
بارم بندی انسان و محیط زیست یازدهم 1403 [خرداد-شهریور-دی]
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-09پزشكي

متولی بررسی ریزگردها سازمان حفاظت محیط زیست است


رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ریزگردها یکی از مواردی است که در مبحث آلودگی هوا مطرح می شود و متولی آن سازمان حفاظت محیط زیست است.

- ایسنا/کرمان رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ریزگردها یکی از مواردی است که در مبحث آلودگی هوا مطرح می شود و متولی آن سازمان حفاظت محیط زیست است.

دکتر جعفر جندقی در حاشیه سفر به رفسنجان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ریزگردها یکی از مواردی است که در مبحث آلودگی هوا مطرح می شود و متولی آن سازمان حفاظت محیط زیست است.

در قانون آلودگی هوا چهار وظیفه برای وزارت بهداشت در نظر گرفته شده که یکی از این وظایف، تخمین میزان مرگ ومیرهای ناشی از آلودگی هوا و خسارت های اقتصادی آن است.

وی ادامه داد: این دو موضوع به تفکیک 33 شهر در کشور انجام شده و کتاب آن نیز چاپ شده و در اختیار سیاست گذار قرار داده شده است.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: هر سال این بررسی را انجام می دهیم و بررسی ما نشان می دهد که این میزان هر سال رشد داشته است.

البته بسته به تغییرات آب وهواست و ان شاءالله برای سال 1402 نیز این تحقیق انجام خواهد شد و در اختیار سیاست گذار قرار داده می شود.


برچسب ها: سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - آلودگی هوا - مرکز سلامت محیط و کار - درمان و آموزش پزشکی - وزارت بهداشت - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

متولی بررسی ریزگردها سازمان حفاظت محیط زیست است

متولی بررسی ریزگردها سازمان حفاظت محیط زیست است