مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 09:302024-05-30اقتصادي

فروش اینترنتی نان در مشهد فعلاً قابل اجرا نیست


عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: فروش اینترنتی نان برای نانوایی های دولتی و نیمه دولتی در مشهد فعلاً قابل اجرا نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف نانوایان مشهد گفت: فروش اینترنتی نان برای نانوایی های دولتی و نیمه دولتی در مشهد فعلاً قابل اجرا نیست.

طی یکی دو روز اخیر موضوع ابلاغ دستورالعمل فروش اینترنتی نان خبرساز شد.

براساس دستورالعمل جدید اتاق اصناف ایران در مورد فروش غیرحضوری (اینترنتی و تلفنی) نان، نانوایی ها مکلف شدند برای رعایت نوبت مشتریان حضوری، به سامانه نوبت دهی و اعلام نوبت مجهز شوند.

گویا قرار است دستورالعمل فروش اینترنتی نان در طول سه ماه به صورت آزمایشی اجرا شود و اتاق های اصناف سراسر کشور بر اساس قیمت و هزینه های فروش نان اینترنتی، اعم از هزینه حمل ونقل، پلاستیک، نوع نان، افزودنی ها و غیره قیمت نهایی را محاسبه کنند تا در هنگام خرید نان بر روی صورت حساب الکترونیکی نان ثبت و ارسال شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف نانوایان مشهد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: موضوع فروش اینترنتی نان در مشهد در دست بررسی است اما اتحادیه صنف نانوایان پایِ کار خدمت رسانی مطلوب به مردم، زائران و مجاوران هست و آمادگی اجرای هر دستورالعملی که به تسهیل ارائه نان به مردم کمک کند، دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی نان در مشهد فعلاً قابل اجرا نیست

فروش اینترنتی نان در مشهد فعلاً قابل اجرا نیست