مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 15:052024-06-02سياسي

صدا و سیما ریسکِ تغییر مجری مناظره ها را می پذیرد؟


تلویزیون تاکنون چهار دوره تولید و پخش مناظره های انتخاباتی را تجربه کرده است و در انتخابات 1403، به طرز غیرقابل پیش بینی پنجمین دوره از این ساختار تلویزیونی را پشت سر می گذارد؛ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، صداوسیما یکی از حساس ترین مقاطع خود را پشت سر می گذارد و در حال آماده سازی برنامه های ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

طبق سنوات گذشته، برگزاری مناظره بین نامزدها به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های انتخاباتی در دستور کار قرار گرفته و بعد از اعلام رییس صداوسیما نسبت به پخش مناظره های کاندیداهای انتخاباتی تلویزیون، گمانه زنی ها بر سر اینکه چه کسی مجری این برنامه خواهد بود، بیشتر شده است.

با این همه صداوسیما در روزهای نزدیک به انتخابات هنوز مجری مناظره ها را رسما اعلام نکرده است.

مجری مناظره های انتخاباتی سال های 1400، 1396 و 1392 مرتضی حیدری بود که از شبکه یک سیما پخش می شد اما در حال حاضر احتمال اجرای برنامه توسط او منتفی به نظر می رسد.

بر این اساس، اسامی مجریانی چون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه برمودا )، المیرا شریفی مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی قلی (مجری تلویزیون) به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما ریسکِ تغییر مجری مناظره ها را می پذیرد؟

صدا و سیما ریسکِ تغییر مجری مناظره ها را می پذیرد؟