مطالب مرتبط:
آیت الله رییسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بودند  
آیت الله رییسی ثابت کرد «خدمت به مردم سرمایه تعمیق امنیت ملی» است
خدمت به مردم؛ دغدغه شهید آیت الله رییسی
آیت الله رییسی، تکیه گاه و پناهگاه خوبی برای مردم خراسان جنوبی بودند
آیت الله رییسی تکیه گاه مردم خراسان جنوبی بود  
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 09:502024-05-22سياسي

عبدالملکی: آیت الله رییسی ذوب در مردم بودند


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی ذوب در مردم بودند و بر اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم است کاملا واقف بودند.

- دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی ذوب در مردم بودند و بر اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم است کاملا واقف بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی در گفت وگو با ایسنا با عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، گفت: شهید آیت الله رییسی مصداق تام دو روایت از پیامبر و امام علی (ع) بودند.

وی افزود: روایت اول می فرماید؛ از ایشان (پیامبر) سوال شد که چگونه بهترین مردم باشند؟ حضرت فرمودند: بهترینِ مردم کسی است که بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد و آیت الله رییسی تمام عمر خود را وقف مردم کرد.

عبدالملکی ادامه داد: در روایت امام علی (ع) نیز می فرماید که کسی که بین خود و خدا را اصلاح کند، خداوند بین او و مردم را اصلاح می کند؛ بنابراین ایشان بدون اینکه به دنبال کسب محبوبیت باشند، بیشترین محبوبیت را داشتند.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رییسی تمام زندگی خود را وقف مردم کرده بودند، اظهار کرد: هرجا موضوع مردم بود ایشان حضور داشتن


برچسب ها: آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید ابراهیم رییسی - آیت الله - آیت الله رییسی - شورای عالی مناطق آزاد - ابراهیم رییسی - آیت الله سید
آخرین اخبار سرویس:

عبدالملکی: آیت الله رییسی ذوب در مردم بودند

عبدالملکی: آیت الله رییسی ذوب در مردم بودند