مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی پزشکیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری: آنچه شخصاً دنبال آن هستم افزایش مشارکت است
اعلام آمادگی مسعود پزشکیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1403؟ نماینده تبریز: شخصا دنبال افزایش مشارکت هستم/ منتظر اعلام حضور چهره های اصلاح طلب هستم تا با بررسی وزن افراد حاضر تصمیم گیری کنم
جزییات برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری+ فیلم
مبنای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شاخص های چهارگانه رهبر معظم انقلاب است
فعالیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از امروز آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 08:402024-05-27سياسي

وجود آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان وجود دارد.

حسن ناهیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی طی اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: از آنجایی که فاصله زمانی زیادی از آن زمان نگذشته و هیات های اجرایی نیز آموزش های لازم را دیده و تجربه کافی را دارند این آمادگی در استان ما وجود دارد.

وی افزود: فقط تغییرات کوچکی ممکن است که به وجود آید که یکی از آن ها یک نماینده شوراهای شهرستان ها و بخش ها اضافه خواهد شد و ممکن است یک نفر بنا به دلایلی انصراف دهد که باید فردی جایگزین ها آن ها شود.

ناهیدی با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 10 خرداد آغاز می شود.

وی ادامه داد: داوطلبان تا 14 خرداد مهلت دارند که ثبت نام کنند و شورای نگهبان تا 21 خرداد صلاحیت ها را بررسی می کند و 22 خرداد اسامی نامزدهای تاییدصلاحیت شده اعلام می شود.


برچسب ها: برگزاری انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - خراسان شمالی - انتخابات ریاست - انتخابات - استاندار خراسان شمالی - ریاست جمهوری
آخرین اخبار سرویس:

وجود آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی

وجود آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی