مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 09:202024-06-08سياسي

اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات شهید رییسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات آنی ریاست جمهوری گفت: - امام جمعه ارومیه گفت: اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات ایشان بود و باید کسی را انتخاب کرد که خصوصیاتش به رییس جمهور شهید نزدیک باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات آنی ریاست جمهوری گفت: حماسه انتخابات تکمیل کننده این حماسه تشییع است، شهید آیت الله رییسی شبانه روز در راه خدمت به مردم تلاش کرد و برای قدردانی بهینه از این شهدای خدمت لازم است در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم.

وی افزود: انتخابات مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است و به همین دلیل رأی دادن به افراد اصلح لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب خصوصیات افراد اصلح را بیان کردند و با نگاهی به خصوصیات رییس جمهور شهید می توان به انتخاب اصلح رسید.

وی گفت: اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات ایشان بود و باید کسی را انتخاب کرد که خصوصیاتش به رییس جمهور شهید نزدیک باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات شهید رییسی

اخلاص، پرکاری و رسیدگی به مشکلات مردم از خصوصیات شهید رییسی