مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 17:452024-06-12سياسي

تعریف ما از فقر باید تغییر کند


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید تعریف ما از فقر تغییر کند گفت: طبق آمار هم اکنون 98 درصد از روستاهای دارای بیش از 20 خانوار، - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید تعریف ما از فقر تغییر کند گفت: طبق آمار هم اکنون 98 درصد از روستاهای دارای بیش از 20 خانوار، از امکانات آب و برق و گاز بهره مندند و امکانات زیرساختی مانند مدرسه، خانه بهداشت و مخابرات را دارند بنابراین اگر ما روزی می گفتیم فقرا کسانی هستند که از این امکانات بی بهره اند، این موضوع هم اکنون در کشور ما پایان یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین دهقان در نهمین اجلاسیه شورای عالی استان ها با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت با اشاره به نقش ویژه این شورا در پیشبرد امور کشور اظهار کرد: شورای عالی استان ها می تواند نقشی ممتاز و جدی در امر توسعه و بهبود وضع معیشت و امور اقتصادی جامعه ایفا کند.

انقلاب اسلامی همواره متکی بر طبقات پایین جامعه بوده و همیشه این طبقات پایین بودند که در مقاطع مختلف تاریخی، امور انقلاب را به عهده گرفتند و این درحالی است که این طبقه، مستحق ترین قشر جامعه هستند که باید مورد توجه نظام باشند.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه این جمعیت عظیم همیشه پای انقلاب و نظام بودند و همواره این اقشار مورد توجه ویژه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف ما از فقر باید تغییر کند

تعریف ما از فقر باید تغییر کند