مطالب مرتبط:
فقط پرونده های قابل سازش به شورای حل اختلاف ارجاع شود
تدوین سند تحول قضایی یادگار ماندگار آیت الله رییسی
افشای سند بی اخلاقی علیه مهاجم پرسپولیس
فرمول تعیین قیمت مسکن اعلام شد/ بیگی نژاد: این گونه می توانید ملک را با قیمت بهتری بفروشید
اخذ سه هزار و 500 فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 خرداد 1403 ساعت 15:502024-05-26سياسي

پذیرش سند ملک به عنوان وثیقه الزاما منوط به ارجاع به کارشناس نیست


رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 245 نفر از مقامات و مسئولان قضایی در زندان های استان تهران حضور یافتند و مسائل و مشکلات زندانیان را به طور مستقیم و چهره به چهره مورد بررسی قرار دادند.

- رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 245 نفر از مقامات و مسئولان قضایی در زندان های استان تهران حضور یافتند و مسائل و مشکلات زندانیان را به طور مستقیم و چهره به چهره مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به مناسبت 5 خرداد روز ملی حمایت از خانواده زندانیان و در راستای عملیاتی سازی تاکیدات اخیر ریاست دستگاه قضا مبنی بر فراهم آوردن زمینه بازگشت زندانیان به جامعه و به منظور گره گشایی از مشکلات زندانیان در راس یک هیئت قضایی در ندامتگاه ورامین حضور یافت و ضمن دیدار با زندانیان، مسائل حقوقی و قضایی آن ها را مورد بررسی قرار داد.

هم زمان با حضور رییس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی همراه در ندامتگاه ورامین، بیش از 245 نفر از قضات و مدیران قضایی نیز در زندان های استان تهران حضور یافتند تا ضمن استماع مسائل و مشکلات زندانیان، زمینه مساعدت به آن ها را فراهم آوردند.

رییس کل دادگستری استان تهران در بدو حضور در ندامتگاه ورامین و در دومین نشست ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری که به صورت ویدئوکنفرانس


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان تهران - استان تهران - زندانیان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - زندان
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش سند ملک به عنوان وثیقه الزاما منوط به ارجاع به کارشناس نیست

پذیرش سند ملک به عنوان وثیقه الزاما منوط به ارجاع به کارشناس نیست