مطالب مرتبط:
تصاویر/ همایش نقش روحانیت در انقلاب اسلامی در ارومیه
قدردانی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) از اقشار مختلف مردم و مسئولان جهت همکاری و حضور در سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی
استاندار کرمانشاه: انقلاب اسلامی، نقطه عطف تاریخ ایران و جهان است
انقلاب اسلامی ایران یک بیداری عمومی در کل دنیا به وجود آورده است
نشست «امام خمینی(ره) و دولت تراز انقلاب اسلامی» برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 15:502024-06-05سياسي

انقلاب اسلامی سرافرازانه از میان بحران ها پیش می رود


فرمانده انتظامی فارس، حرکت انقلاب اسلامی را حرکتی پیش رو و پیش برنده عنوان کرد که سرافرازانه از میان بحران ها پیش می رود.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس، حرکت انقلاب اسلامی را حرکتی پیش رو و پیش برنده عنوان کرد که سرافرازانه از میان بحران ها پیش می رود.

سردار رهام بخش حبیبی امروز، 16 خردادماه در جلسه نهضت خاطره گویی در شیراز گفت: در میان کشورهای جهان کمتر کشوری را همچون ایران پس از انقلاب اسلامی می توان یافت که این گونه آماج تهدیدهای مختلف نظامی و امنیتی و تحریم های اقتصادی و سیاسی و جنگ روانی و نرم قرار گرفته باشد، اما در عین حال توانسته باشد مسیر حرکت انقلاب را سرافرازانه و از میان بحران ها، با افتخار به پیش ببرد.

وی افزود: در این مسیر نیز هدف دشمنان تحریف واقعیت های انقلاب، تخریب شخصیت های اصلی آن و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به ویژه نسل جوان است که ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچون همیشه نقشه های شوم آنان را ناکام می گذارند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: دشمنان با راه انداختن جنگ نرم، تضعیف روحیه انقلابی جوانان ما را هدف گرفته است، غافل از اینکه جوانان این مرز و بوم فرزندان همان خمینی کبیر (ره) هستند که اول انقلاب جان خود را نثار کردند و امروز هم در راه اعتلای


برچسب ها: انقلاب اسلامی - انقلاب - فرمانده انتظامی - اسلامی - بحران - میان - سردار رهام بخش حبیبی
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی سرافرازانه از میان بحران ها پیش می رود

انقلاب اسلامی سرافرازانه از میان بحران ها پیش می رود