مطالب مرتبط:
وزیر اطلاعات: آیت الله رییسی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند
شهید آیت الله رییسی ناجی صنعت و بخش کارگری استان مرکزی بود
آیت الله رییسی پای کانون خانواده ایستاد
عکس | تصویری زیرخاکی از آیت الله جنتی در اوایل انقلاب
افتتاح سالن اجتماعات شهید آیت الله رییسی در دانشگاه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-12سياسي

حجت الاسلام خطیب: آیت الله رییسی، احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان اصفهان با عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، - وزیر اطلاعات گفت: همه باید همت و تلاششان را برای مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیج کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صدا و سیما، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان اصفهان با عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شهدای 15 خرداد و خدمت گفت: باید شکرگزار نعمت هایی باشیم که از نَفَس قُدسی امام راحل (ره) برآمده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: امروز بر خوانی نشسته ایم که همواره رحمت و مائده های الهی را مشاهده می کنیم.

وی افزود: در این ایام عزادار وجود شهیدان پرواز اردیبهشت هستیم، کسانی که فقدان آن ها در میان جامعه موج آفرینی وسیعی ایجاد کرد و تحولی را با خود همراه کرد.

وزیر اطلاعات گفت: امروز شاهد حضور گسترده مردم و قدردانی از کسانی بودیم که خستگی ناپذیر و بی منت شبانه روز به این ملت و مردم خدمت کردند.

حجت الاسلام خطیب با اشاره به برپایی دولت اسلامی شهید جمهور آیت الله رییسی، منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آیت الله رییسی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند.


برچسب ها: سالگرد ارتحال امام خمینی - وزیر اطلاعات - شورای تامین استان - استان اصفهان - شورای تامین - اطلاعات - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام خطیب: آیت الله رییسی، احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام خطیب: آیت الله رییسی، احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی بود