مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 16:352024-05-28بين الملل

صدر خواهان بسته شدن سفارت آمریکا و اخراج سفیر این کشور شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر، رییس جریان صدر عراق در اعتراض به جنایت های رژیم اسراییل در حق فلسطینیان و حمایت های آمریکا از این رژیم، - رییس جریان صدر عراق در اعتراض به جنایت های رژیم اسراییل در نوار غزه و حمایت های آمریکا از این رژیم، خواهان بسته شدن سفارت آمریکا در عراق شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر، رییس جریان صدر عراق در اعتراض به جنایت های رژیم اسراییل در حق فلسطینیان و حمایت های آمریکا از این رژیم، مجددا خواهان اخراج سفیر این کشور از عراق و بسته شدن سفارت آمریکا شد.

او طی بیانیه ای که امروز سه شنبه در حساب توییتری خود (ایکس فعلی) منتشر کرده، اقدامات بنی صهیون از قبیل پاکسازی نژادی، قتل عام و حملات به اردوگاه های آوارگان فلسطینی در رفح، همه این ها تصویر واضحی از ضدیت صهیونیست ها با همه ادیان آسمانی اسلام، مسیحیت و یهودیت است.

او صهیونیست ها را تروریست و وقیح دانست که با خداوند و ادیان آسمانی اش سر ستیز دارند و خون همه پیروان ادیان را می ریزند.

مقتدی صدر، رژیم اسراییل را حکومت آشوب و تروریسم دانست و گفت که شایسته نیست این رژیم نام دولت را یدک بکشد؛ به ویژه اینکه به گفته صدر، اسراییل نام یکی پیامبر خدا (حضرت یعقوب) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدر خواهان بسته شدن سفارت آمریکا و اخراج سفیر این کشور شد

صدر خواهان بسته شدن سفارت آمریکا و اخراج سفیر این کشور شد