مطالب مرتبط:
دانشگاه کانون فعالیت های سیاسی است
فعالیت 400 کانون فرهنگی و هنری در مساجد البرز
رشد 120 درصدی سود خالص بانک تجارت
کاهش فعالیت های نفتی کار دست عربستان داد
کاهش فعالیت های نفتی کار دست عربستان داد؛ کاهش تولید ناخالص داخلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 13:062024-06-12سياسي

فعالیت 120 مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: در مجموع بالغ بر 60 مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین فعال هستند و برخی از مربیان نیز به صورت غیررسمی با ما همکاری می کنند که با در نظر گرفتن این آمار بیش از 120 نفر مربی در کانون پرورش فکری .

- ایسنا/قزوین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین گفت: در مجموع بالغ بر 60 مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین فعال هستند و برخی از مربیان نیز به صورت غیررسمی با ما همکاری می کنند که با در نظر گرفتن این آمار بیش از 120 نفر مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین فعالیت دارند.

علی اکبر موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در استان قزوین 22 مرکز فرهنگی و هنری وجود دارد که 16 مرکز ثابت، پنج مرکز سیار و یک مرکز پستی هستند و به طورکلی بالغ بر 62 فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام می شود.

فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بر مبنای کتابخانه های کانون است و در این کتابخانه ها نیز مراکز تخصصی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد و کسانی که عضو کانون می شوند می توانند از این کتاب ها استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین بیان کرد: مراکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در روستاها و مناطقی که کتابخانه ثابت


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کانون پرورش فکری - کودکان و نوجوانان - پرورش فکری - نوجوانان - مدیرکل کانون پرورش فکری - کودکان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین

فعالیت 120 مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین