مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 13:152024-06-01سياسي

روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی گفت که حداکثر تا پایان خرداد کمیسیون های تخصصی مجلس دوازدهم تشکیل می شود.

- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی گفت که حداکثر تا پایان خرداد کمیسیون های تخصصی مجلس دوازدهم تشکیل می شود.

احمد نادری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان باید فرم های امتیازبندی برای حضور در کمیسیون های تخصصی را پر کرده و تحویل هیات رییسه دهند که امروز این مهلت به پایان می رسد.

وی افزود: این فرم های امتیازبندی و خوداظهاری در کنار مدارک ارائه داده شده در سامانه معاونت قوانین بارگذاری می شود تا نمایندگان براساس امتیازات کسب شده به عضویت کمیسیون های تخصصی درآیند؛ تمامی این مراحل در سامانه ثبت شده و به صورت کامپیوتری انجام می شود.

این عضو هیات رییسه مجلس بیان کرد: طبق آیین نامه دخلی مجلس، بعد از اتمام این پروسه و امتیازبندی نمایندگان، آن ها به عضویت کمیسیون های تخصصی درمی آیند؛ تعداد اعضای کمیسیون های تخصصی حداقل 19 و حداکثر 23 نفر است.

نادری خاطرنشان کرد: در صورتی که نمایندگان به امتیاز خود و عضویت شان در کمیسیونی اعتراض داشته باشند، اعتراض خود را به هیات رییسه ارائه می کنند تا در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس

روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس