مطالب مرتبط:
دستگیری عامل قتل سه عضو از اعضای یک خانواده
دستگیری قاتل 4 عضو خانواده بعد از 20 سال فرار
دستگیری عامل وقوع قتل در معدن کرومیت فاریاب
دستگیری عامل وقوع قتل در معدن کرومیت فاریاب
ثبت 30 مورد مرگ مغزی منجر به اهدای عضو در مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 14:302024-05-21حوادث

دستگیری عامل قتل سه عضو یک خانواده در مازندران


ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از 12 ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

- جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات ملکی مرگ 3برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود،خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار سید موسی حسینی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که در پی درگیری و اختلاف ملکی بین دو طرف، یکی از افراد طرف درگیری با سلاح شکاری 3 برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.

  جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در این اتفاق 3 برادر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت: ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین  اصلی این درگی


برچسب ها: انتظامی - اختلافات ملکی - نزاع و درگیری - مازندران - درگیری - دستگیر - دستگیری
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل قتل سه عضو یک خانواده در مازندران

دستگیری عامل قتل سه عضو یک خانواده در مازندران