مطالب مرتبط:
برخی نسخه ذلت و تسلیم را برای ایران می پیچند
معافیت مالیاتی این حساب ها
مانور پکن در حیاط خلوت آمریکا/ چرا خاورمیانه تسلیم چین شد؟
چطور می توانیم پرونده الکترونیکی مالیاتی تشکیل دهیم؟
تایپه: تایوان تسلیم فشار چین نخواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 13:252024-06-19اقتصادي

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل 15 مردادماه است


مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اختیارات اخذ شده از مراجع قانونی ذی ربط، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق در اجرای ماده 100 قانون مالیات های مستقیم و تبصره آن 15 مردادماه سال جاری تعیین شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اختیارات اخذ شده از مراجع قانونی ذی ربط، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل و پرداخت مالیات متعلق در اجرای ماده 100 قانون مالیات های مستقیم و تبصره آن 15 مردادماه سال جاری تعیین شده است.

عیسی اورج زاده با اعلام این خبر افزود: فرم های موضوع تعیین مالیات مقطوع و اظهارنامه های تعاملی پیش فرض گروه های دوم و سوم صاحبان مشاغل برای عملکرد سال گذشته از ابتدای تیرماه سال جاری به تدریج در درگاه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.

tax.

gov.

ir بارگذاری خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری مودیان محترم مالیاتی استان از مزایای تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، گفت: در صورت استفاده بهینه مودیان مالیاتی از این توافق و تسهیلات آن، علاوه بر بهره مندی از مشوق های قانونی این تبصره و صرفه جویی در زمان و هزینه، بحث کشف و شناسایی منابع جدید و مبارزه با فرار مالیاتی با قدرت بیشتری پیگیری خواهد شد.


برچسب ها: مالیات - اظهارنامه مالیاتی - صاحبان مشاغل - قانون مالیات های مستقیم - مالیاتی - آذربایجان شرقی - مدیرکل امور مالیاتی
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل 15 مردادماه است

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل 15 مردادماه است