مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 09:302024-06-13سياسي

آنچه دولت سیزدهم را در اذهان و تاریخ انقلاب ماندگار کرد


آنچه دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید جمهور را در اذهان و تاریخ کشور و انقلاب مانا و ماندگار کرد اخلاق نیکو، مردم داری، خلق واسع و شرح صدری بود که این عزیز بزرگوار در برخورد با اقشار مختلف مردم داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند گفت: آنچه دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید جمهور را در اذهان و تاریخ کشور و انقلاب مانا و ماندگار کرد اخلاق نیکو، مردم داری، خلق واسع و شرح صدری بود که این عزیز بزرگوار در برخورد با اقشار مختلف مردم داشت.

علی فاضلی فرد در گفت و گو با ایسنا گفت: یکی از مهم ترین دوره های زمانی در هر یک از انتخاب هایی که مقرر است برگزار شود ایامی است که برای تبلیغات مطابق قانون در نظر گرفته شده است از این رو دوره زمانی تبلیغات از مهمترین و حساس ترین مراحل برگزاری هر انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی افزود: از این رو رعایت اصل انصاف، عدم تخریب رقبا، عدم تضعیف نظام اسلامی، سیاه نمایی و کمرنگ جلوه دادن خدمات و اقداماتی که از سوی گذشتگان در دوره های مختلف به انجام رسیده به شدت از سوی کاندیدای مورد نظر انتظار است.

فاضلی فرد اظهار کرد: همانگونه که در تبلیغات و مناظرات انتخابات سال 1400 دیدیم که شهید آیت الله رییسی علی رغم هجمه های فراوان و تهمت های زیاد از مدار اخلاق خارج نشد و آنچه که شهید جمهور را نزد مردم برجسته س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه دولت سیزدهم را در اذهان و تاریخ انقلاب ماندگار کرد

آنچه دولت سیزدهم را در اذهان و تاریخ انقلاب ماندگار کرد