مطالب مرتبط:
دنیا در شوک سقوط بالگرد رییس جمهور مردمی ایران/ انتخابات ریاست جمهوری کی برگزار می شود؟ / قیمت و جزییات فروش خودرو های وارداتی/ جدول زمان بندی امتحانات نهایی/ یارانه اردیبهشت ماه واریز شد؟/ محمد مخبر کیست؟
«سقوط بالگرد» بر فراز فضای مجازی! / رییس جمهور آینده ایران کیست؟/ محمد مخبر با اختیارات یک رییس جمهور / تاخیر در واریز یارانه اریبهشت / تغییر در جدول زمانبندی امتحانات
«سقوط بالگرد» بر فراز فضای مجازی! / رییس جمهور آینده ایران کیست؟/ محمد مخبر با اختیارات یک رییس جمهور / تاخیر در واریز یارانه اریبهشت / تغییر در جدول زمان بندی امتحانات
«سقوط بالگرد» بر فراز فضای مجازی! / رییس جمهور آینده ایران کیست؟/ محمد مخبر با اختیارات یک رییس جمهور / تاخیر در واریز یارانه اردیبهشت / تغییر در جدول زمان بندی امتحانات
محمد مخبر؛ اولین کفیل ریاست جمهوری در تاریخ ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 15:252024-05-21سياسي

از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟


نام محمد مخبر درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان ها افتاد، اما او سال های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: در صورت فوت، عزل، استعفاء، غیبت یا بیماری بیش از دو ماه رییس جمهور یا در موردی که مدت ریاست جمهوری پایان یافته و رییس جمهور جدید بر اثر موانعی هنوز انتخاب نشده یا امور دیگری از این قبیل، معاون اول رییس جمهور با موافقت رهبری اختیارات و مسئولیت های وی را بر عهده می گیرد.

؛ این نص صریح قانون اساسی است که اصل 131 آن را به طور واضح در وضعیت اضطراری برای اداره قوه مجریه مطرح می کند.

محمد مخبر همان فردی است که با توجه به سانحه روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 و شهادت هشتمین رییس جمهوری ایران، مصداق اصل 131 قانون اساسی شد.

محمد مخبر را بشناسید نام محمد مخبر درست در بحبوحه کرونا بود که بر سر زبان ها افتاد و نامش با واکسن برکت گره خورد، اما او سال های دورتر از کرونا دستی در میدان سیاست جمهوری اسلامی ایران داشت.

محمد مخبر دزفولی تیرماه سال 1334 در دزفول زاده شد.

پدر او حجت الاسلام علامه عباس مخبر، از وعاظ و منبری های سرشناس است.

دوران تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را در دزفول و اهواز سپری کرد، و پس از آن راهی دانشگاه شد.


برچسب ها: محمد مخبر - رییس جمهور - جمهور - قانون اساسی - محمد - مخبر - معاون اول رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟

از دزفول تا پاستور؛ محمد مخبر کیست؟