مطالب مرتبط:
پرداخت جایزه به مشترکان خوش مصرف آبی
زیاده روی در مصرف کافیین افسردگی می آورد
کاهش 454 مگاواتی مصرف برق در نخستین روز تغییر ساعات کاری
کاهش مصرف برق در چه ساعت هایی پاداش دارد؟
فواید و موارد منع مصرف حجامت در بهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 15:252024-06-08اجتماعي

امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی هستیم


یک فعال محیط زیست با بیان اینکه نباید با نگاه مادی به طبیعت نگریست، افزود: یادمان نرود امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی منطقه هستیم، - ایسنا/خراسان رضوی یک فعال محیط زیست با بیان اینکه نباید با نگاه مادی به طبیعت نگریست، افزود: یادمان نرود امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی منطقه هستیم، حتی در برخی مناطق نیز به سنگ بستر و آب های شور رسیده ایم.

حبیب الله متحدین در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه گرمای زودرس به دلیل رفتار بدون احترام بشر با طبیعت است، بیان کرد: اولین پیام امام رضا در سفر تاریخی شان از مدینه به مرو مربوط به حفظ انفال و محیط زیست است.

وی اظهار کرد: متأسفانه علیرغم اینکه با بحران جدی آب مواجه هستیم اما کمترین صرفه جویی نسبت به این نعمت خدادادی داریم، حتی عده ای محدود هرروز اقدام به شستن حیاط و خودرو می کنند.

این فعال محیط زیست با اشاره به اینکه موضوع آب بحران ملی است، عنوان کرد: همانگونه که مانور زلزله و آتش سوزی داریم باید مانور آب هم برگزار شود تا خانواده هایی که این گونه اسراف می کنند در جریان عمق فاجعه و مشکل قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه امروزه در حال مصرف آخرین آب های باستانی هستیم که آنها را از عمق 330 متری زمین بیرون می آوریم، گفت: شهروندان متعهد به افرادی که در حال اسراف آب هستند


برچسب ها: آب های زیرزمینی - فعال محیط زیست - محیط زیست - زیرزمینی - منابع آب - بیان - زیست
آخرین اخبار سرویس:

امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی هستیم

امروزه در حال مصرف آخرین منابع آب های زیرزمینی هستیم