مطالب مرتبط:
دیدار سفیر ایران با بن سلمان
توقف تیم هاکی چمنی امید ایران مقابل هنگ کنگ
شصت و نهمین فصلنامه «نگین ایران» منتشر شد
خورزوق، نگین هنر قلمکاری ایران
دیدار سفیر ایران با ولیعهد عربستان سعودی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1403 ساعت 21:502024-06-18حوادث

موفقیت ایران در مهندسی معکوس موتور جت هواپیمای مسافربری


در زمان حاضر این موتور پرتیراژترین موتور هواپیمای مسافربری توربوفن در دنیا است که ساخته شده و امروز رکورددار ساعت پروازی در کل ناوگان هواپیمایی مسافربری جهان است و عمدتاً در خانواده ایرباس های A319، - در زمان حاضر این موتور پرتیراژترین موتور هواپیمای مسافربری توربوفن در دنیا است که ساخته شده و امروز رکورددار ساعت پروازی در کل ناوگان هواپیمایی مسافربری جهان است و عمدتاً در خانواده ایرباس های A319، A320 و A340 های 4 موتوره و بویینگ های 737 کلاسیک نصب شده و در حال خدمات رسانی در ایرلاین های سراسر جهان است.

متخصصان ایرانی یک شرکت دانش بنیان با تلاش شبانه روزی موفق به مهندسی معکوس موتور جت CFM56 به عنوان پرتیراژترین موتور هواپیمای مسافربری جهان شدند؛ این دستاورد بزرگ نقطه عطفی در صنعت هوایی کشور محسوب می شود.

مانی رضوانی؛ از مدیران شرکت مهندسی و ساخت موتور و تجهیزات هوایی ایرانیان در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: شرکت دانش بنیان ایرانیان از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ گروه مپناست و مأموریت اصلی  این شرکت، ارائه خدمات طراحی، ساخت و تعمیرات در حوزه صنعت هوایی تجاری است.

رضوانی تصریح کرد: شکل گیری هسته ابتدایی این شرکت دانش بنیان از حدود سال 1395 در یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه مپنا که سازنده تجهیزات دوار بود آغاز شد؛ در آن زمان هدف دس


برچسب ها: هواپیمای مسافربری - مسافربری - هواپیمای - موتور - مهندسی معکوس - مهندسی - هواپیمایی
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ایران در مهندسی معکوس موتور جت هواپیمای مسافربری

موفقیت ایران در مهندسی معکوس موتور جت هواپیمای مسافربری