مطالب مرتبط:
تعیین مهلت 10 روزه حل مشکل پل فرح آباد ساری
پشت پرده سقوط بزرگ بورس در اردیبهشت 1402 از زبان پزشکیان/قرار بود 3 روزه مشکل بورس حل شود اما.../قرار نبود مصوبه های پنهانی برای نورچشمی ها فراهم کنید
آتش سوزی در یک مرکز درمانی در سعادت آباد
ثبت قهرمانی و رکوردهای فوق العاده تیم خیبر خرم آباد
دلیل استفاده از سکوی قهرمانی استقلال در خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 11:252024-06-12اقتصادي

تعیین مهلت 10 روزه برای حل مشکل پل فرح آباد ساری


رییس کل دادگستری مازندران با حضور در بخش فرح آباد شهرستان ساری، ضمن بازدید از این بخش، دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر کرد و با تعیین مهلت 10 روزه خواستار حل مشکل و رفع نقص موجود در پروژه پل فرح آباد شد.

- ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران با حضور در بخش فرح آباد شهرستان ساری، ضمن بازدید از این بخش، دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر کرد و با تعیین مهلت 10 روزه خواستار حل مشکل و رفع نقص موجود در پروژه پل فرح آباد شد.

رییس کل دادگستری مازندران با حضور در بخش فرح آباد شهرستان ساری، ضمن بازدید از این بخش، دستورات لازم را برای حل مشکلات موجود صادر کرد.

عباس پوریانی طی بازدید صبح امروز از تالاب نفتی منطقه فرح آباد ساری اظهار کرد: حدود 14 هکتار از اراضی این بخش که متعلق به شرکت آب منطقه ای استان است، سالهای سال بلاتکلیف باقی مانده و عده ای از افراد فرصت طلب با سندسازی مدعی مالکیت این زمین ها که جزء انفال و متعلق به دولت است، شده اند.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه در گذشته نیز جلسات متعددی جهت تعیین تکلیف این زمین ها برگزار شده است، مقرر شد، 14 هکتار زمین موجود در قالب عقد اجاره به 2 ارگان و یک شخص حقیقی(جهت پرورش ماهی) واگذار شود تا هر یک آنها به وظیفه خود در قبال طرح مذکور عمل کنند.


برچسب ها: رییس کل دادگستری مازندران - فرح آباد - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - حل مشکل - مازندران - آباد
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت 10 روزه برای حل مشکل پل فرح آباد ساری

تعیین مهلت 10 روزه برای حل مشکل پل فرح آباد ساری