مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 خرداد 1403 ساعت 14:452024-06-11ورزشي

طعنه مجیدی به نکونام درباره فوتبال پاک/ فساد در فوتبال ابعاد جدیدی پیدا می کند؟


فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال پس از دیدار عجیب تیمش با فولاد در لیگ نوزدهم طعنه هایی زده بود که سرمربی فولاد در آن زمان جواد نکونام بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بررسی ابعاد مختلف فساد گسترده در فوتبال ایران به ویژه در خصوص داوری ها به نشانه های جالبی برخورد می کند که این نشانه ها چندان هم دور نیست.

پرونده فساد در فوتبال که شروع آن با بررسی چگونگی صعود مس رفسنجان به لیگ برتر در فصل فوتبالی 98-1399 بود، نکاتی عجیب را از آن سال تا به امروز به دنبال داشته است.

بازخوانی دیدار دو تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام و استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در روز چهارم تیرماه 1399 در ورزشگاه فولاد آره نا شهر اهواز نکات جالبی به دنبال دارد.

البته مسئله ای که نگاه ها را در این مقطع زمانی و همزمان با بررسی پرونده فساد در فوتبال به این بازی جلب می کند، پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی درست پس از این مسابقه بود.

دیدار فولاد و استقلال در هفته هفدهم لیگ نوزدهم از حیث داوری اتفاقات عجیبی را به دنبال داشت.

در این بازی سیدمهدی سیدعلی، داور مسابقه علی کریمی و عارف غلامی را از زمین شد تا استقلال 9 نفره شود و در شرایطی که بازی یک - یک مساوی بود، فولاد توانست با دو بازیکن بیشتر به پیروزی 2 بر یک برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه مجیدی به نکونام درباره فوتبال پاک/ فساد در فوتبال ابعاد جدیدی پیدا می کند؟

طعنه مجیدی به نکونام درباره فوتبال پاک/ فساد در فوتبال ابعاد جدیدی پیدا می کند؟