مطالب مرتبط:
افتتاح بیمارستان تخصصی مادر و کودک حضرت فاطمه الزهرا (س) در ایرانشهر به پشتوانه درآمدهای مالیاتی محقق شد
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 خرداد 1403 ساعت 08:152024-06-16فرهنگي

یک تودیع و معارفه در تماشاخانه ایرانشهر


مراسم تودیع حمید نیلی مدیر سابق تماشاخانه ایران شهر و معارفه امین اشرفی مدیر جدید این مجموعه در دفتر مدیریت تماشاخانه ایران شهر برگزار شد.

- مراسم تودیع حمید نیلی مدیر سابق تماشاخانه ایران شهر و معارفه امین اشرفی مدیر جدید این مجموعه در دفتر مدیریت تماشاخانه ایران شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایران شهر؛ مراسم تودیع حمید نیلی و معارفه امین اشرفی روز شنبه 26 خرداد ماه با حضور مهدی یوسفی مدیرکل حوزه ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی عطایی سرپرست پردیس تئاتر تهران، و معاونان خانه نمایش و پردیس تئاتر تهران در تماشاخانه ایران شهر برگزار شد.

حمید نیلی مدیر سابق تماشاخانه ایرانشهر در ابتدای این برنامه گفت: در طی دو سال گذشته که افتخار مدیریت این مجموعه زیر نظر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بر عهده ی بنده بود با وجود بحران ها و چالش هایی که با آن روبرو بودیم؛ اتفاقات خوبی مانند تاسیس پلاتوی تمرین ایران شهر و تلاش و پیگیری برای احداث سالن شماره 3 تماشاخانه و همچنین بازسازی فضای روابط عمومی و تشریفات مجموعه رقم خورد و گزارش تصویری نمایش هایی هم که در سال گذشته به صحنه رفتند با اطلاعات کامل در قالب کاتالوگی 75 صفحه ‎ای در اختیار اهالی محترم رسانه و هنرمندان شریف این حوزه قرار گرف


برچسب ها: ایران - مدیر - خانه - تماشاخانه ایرانشهر - حمید نیلی - پردیس تئاتر تهران - مراسم تودیع
آخرین اخبار سرویس:

یک تودیع و معارفه در تماشاخانه ایرانشهر

یک تودیع و معارفه در تماشاخانه ایرانشهر