مطالب مرتبط:
کاهش 26 درصدی ارزش معاملات شرکت های توزیع برق در بورس انرژی
افزایش فروش 65 درصدی شیران
کاهش 24.1 درصدی در فروردین ماه/ نرخ تورم مسکن اردیبهشت ماه 12.3 درصد شد
کاهش 50 درصدی صف وام ازدواج در دولت شهید رییسی 
تحلیل بنیادی فولاژ / افزایش 25 درصدی تولید و فروش فولاد آلیاژی ایران در اردیبهشت ماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 14:262024-05-27فرهنگي

کاهش 50 درصدی فروش کتاب در یزد


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن بیان این که فروش کتاب در استان یزد دچار افول شده، به شرح اقدامات اداره ارشاد استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخت.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن بیان این که فروش کتاب در استان یزد دچار افول شده، به شرح اقدامات اداره ارشاد استان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پرداخت.

حسین دشتی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به این که فروش کتاب نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است، گفت: متاسفانه فروش کتاب در استان یزد نسبت به سایر استان ها نیز کاهش 30 درصدی داشته است.

وی با بیان این که بیش از 70 کتاب فروشی در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در سال 1401 تعداد 531 کتاب در استان به چاپ رسیده که این تعداد در سال سال 1402 به 417 عنوان رسیده است .

وی ضمن اشاره به این که از سال 1400 به دستور وزیر وقت، خرید کتاب به صورت حمایتی به عهده وزارتخانه فرهنگ و ارشاد واگذار و استان هیچ دخالتی در این امر ندارد، گفت: با توجه به این که ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پس از آن نیز نهاد کتابخانه های عمومی با همین هدف ایجاد شده، باز هم ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها خود را مکلف می دانند که بر


برچسب ها: استان - کتاب - استان یزد - فروش کتاب - معاون فرهنگی و رسانه ای - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی فروش کتاب در یزد

کاهش 50 درصدی فروش کتاب در یزد