مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 خرداد 1403 ساعت 14:552024-05-31سياسي

رییس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد


آیت اله رییسی رییس جمهور شهید، تراز ریاست جمهوری را ارتقا داد و مردم در انتخابات آینده به این معیارها توجه جدی داشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: آیت اله رییسی رییس جمهور شهید، تراز ریاست جمهوری را ارتقا داد و مردم در انتخابات آینده به این معیارها توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های امروز جمعه 11خرداد، با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) و تاثیر آن در وقوع انقلاب اسلامی، رقم زدن حرکتی شکوهمند در این ابعاد و وسعت را تنها با اتکای به ذات اقدس الهی میسر دانست و خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه پیکر شهید رییسی و دیگر شهدای خدمت نشان داد که مردم ما دیندارانه پای کار نظام و انقلاب و خادمان واقعی خود هستند.

وی تراز و معیار ریاست جمهوری را با حضور آیت الله رییسی در این جایگاه ارتقا یافته و متفاوت ارزیابی و تاکید کرد: رییس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد.

امام جمعه بندرعباس بر تحقق گفتمان امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی تاکید و ادامه داد: اساس نظام اسلامی باید همچون وعده صادق، اعتمادآفرین و عزت بخش باشد و این تحقق خواست امام راحل است.

عبادی زاده تاکید کرد: 14 و 15 خرداد در پیش است و این فرصتی برای تبیین اندیشه های امام راحل است که ساده زیستی، شجاعت و اتکای به خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد

رییس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد