مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1403 ساعت 21:302024-06-09سياسي

تصمیم گیری درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات صرفاً در شورای نگهبان انجام می شود


قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که آیا در جایی خارج از جلسات رسمی شورای نگهبان درباره برخی از داوطلبان کاندیداتوری تصمیم گیری می شود؟ گفت: - قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که آیا در جایی خارج از جلسات رسمی شورای نگهبان درباره برخی از داوطلبان کاندیداتوری تصمیم گیری می شود؟ گفت: تصمیم گیری در هیچ جای دیگری بجز شورای نگهبان انجام نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیامک رهپیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان عصر یکشنبه (20 خرداد 1403) در برنامه ای تلویزیونی به ارائه توضیحاتی درباره فرآیند بررسی صلاحیت های داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات این دوره در یک شرایط خاصی درحال برگزاری است و ما به دلیل حادثه تلخی که اتفاق افتاد و رییس جمهور محترم شهید و همراهانشان از دست ما رفتند و بر اساس قانون اساسی باید انتخابات را در مدتی محدود برگزار می کردیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در این امر دخالت داشتند به سرعت مقدمات را فراهم کردند ، افزود: دستگاه های اجرایی و سایر دستگاههایی که در فرآیندها دخالت دارد به سرعت با شورای نگهبان تشکیل جلسه دادند و به لطف خدا در برنامه ریزی ها و اجرا تا به امروز موفق عمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات صرفاً در شورای نگهبان انجام می شود

تصمیم گیری درباره صلاحیت داوطلبان انتخابات صرفاً در شورای نگهبان انجام می شود