مطالب مرتبط:
هشدار تگرگ و سیلاب در آذربایجان شرقی
هشدار تگرگ و سیلاب در آذربایجان شرقی
هشدار تگرگ و سیلاب در آذربایجان شرقی
هشدار درباره بارشهای سیل آسا در آذربایجان شرقی
تشییع و خاکسپاری استاندار شهید آذربایجان شرقی‎
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 14:452024-05-25اجتماعي

هشدار وقوع سیلاب در آذربایجان شرقی


رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز یکشنبه تا شب چهارشنبه این هفته، رگبار متناوب باران و در نواحی مستعد، تگرگ موجب سیلابی شدن رودخانه ها می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: از روز یکشنبه تا شب چهارشنبه این هفته، رگبار متناوب باران و در نواحی مستعد، تگرگ موجب سیلابی شدن رودخانه ها می شود.

محمد امیدفر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که سامانه بارشی در اثر شرایط فصلی و محلی تقویت می شود و احتمال غرش آذرخش، وزش باد گاهی به نسبت شدید و خیزش گرد و خاک وجود دارد و شدت بارش ها در نواحی شمالی و مرکزی استان بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به شدت بارش ها، احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد، بنابراین مردم از اتراق در حریم رودخانه ها و مسیل ها و فعالیت های کوهنوردی خودداری کنند، همچنین برای پیشگیری از برخورد آذرخش، مردم در روزهای بارانی از رفتن به ارتفاعات و قرار گرفتن زیر درختان در فضای باز خودداری کنند.

امیدفر گفت: با توجه به رخداد تندبادهای لحظه ای، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه های سبک و در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان احتما


برچسب ها: آذربایجان شرقی - سیلابی شدن رودخانه ها - آذربایجان - اداره کل هواشناسی - رودخانه ها - هواشناسی - رودخانه
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وقوع سیلاب در آذربایجان شرقی

هشدار وقوع سیلاب در آذربایجان شرقی