مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 10:402024-06-03بين الملل

افسر سابق اسراییلی: یافتن جایگزین برای حماس در غزه هرگز موفقیت آمیز نخواهد بود


یکی از افسران سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاش های ناموفق در گذشته برای یافتن جایگزینی برای حماس در نوار غزه، احتمال موفقیت تل آویو در این زمینه را بعید دانست.

- یکی از افسران سابق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تلاش های ناموفق در گذشته برای یافتن جایگزینی برای حماس در نوار غزه، احتمال موفقیت تل آویو در این زمینه را بعید دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مایکل میلشتاین افسر سابق سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و یکی از تحلیلگران و کارشناسان مسائل فلسطین در دانشگاه تل آویو اعلام کرد، هیچ طرف موثر محلی شجاعت کافی برای معرفی خود به عنوان جایگزین جنبش حماس در مدیریت نوار غزه را ندارد.

این افسر سابق ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ارزوهایی که او از آنها صحبت کرد، به منزله ماموریتی انتحاری برای هر فرمانده محلی در غزه است.

او در ادامه گفت: با وجود اینکه حماس در طول هشت ماه گذشته خسارات زیادی را متحمل شد اما هنوز نفوذ آن در میان ساکنان نوار غزه بسیار قدرتمند است.

میلشتاین با اشاره به شکست های این رژیم در دهه های 70 و 80 قرن گذشته در زمینه تحمیل الگوی حاکمیتی مورد نظر خود از طریق تشکل های عشایری و یا سران محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر سابق اسراییلی: یافتن جایگزین برای حماس در غزه هرگز موفقیت آمیز نخواهد بود

افسر سابق اسراییلی: یافتن جایگزین برای حماس در غزه هرگز موفقیت آمیز نخواهد بود