مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 16:102024-05-25اقتصادي

نیازمند 10 هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن متقاضیان بیرجند هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شورای عالی مسکن اظهار داشت: - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: 10 هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن متقاضیان شهرستان بیرجند نیاز است که قانون جوانی جمعیت هم مشمول آن می شود و از هفته آینده واگذاری های جدید آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شورای عالی مسکن اظهار داشت: مسکن یکی از نیاز های اصلی مردم بوده و نزدیک 30 درصد هزینه های خانوار در این بخش است بنابراین دولت مصمم است با همکاری همه دستگاه های اجرایی این طرح را با قوت پیش ببرد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است گفت: تامین زیرساخت های اجرای این طرح از دغدغه هاست و تسهیلات بانکی که باید به متقضیان ارایه شود تا بتوانند کار ساخت و ساز را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از حضور حماسی مردم استان در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رییسی افزود: پس از این ضایعه غم انگیز، مقام معظم رهبری تاکید داشتند که روند کار های اجرایی کشور بدون هیچ خللی ادامه خواهد داشت و در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند 10 هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن متقاضیان بیرجند هستیم

نیازمند 10 هزار قطعه زمین برای ساخت مسکن متقاضیان بیرجند هستیم