مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 19:352024-05-29حوادث

سلامتی مردم خط قرمز پلیس است/ کشف داروهای قاچاق در ماسال


فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 79 هزار قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از 79 هزار قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گسترش قاچاق به ویژه دارو در بازار باعث به خطر افتادن سلامتی مردم می شود، اظهار کرد: پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می اندازند، برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر فروش دارو قاچاق توسط فردی در یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحت موضوع و اطمینان از آن به همراه نمایندگان مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و دارو به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 79 هزار و 783 قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از محل اعلامی خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 14 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم 59 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی مردم خط قرمز پلیس است/ کشف داروهای قاچاق در ماسال

سلامتی مردم خط قرمز پلیس است/ کشف داروهای قاچاق در ماسال