مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 12:452024-06-10سياسي

کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کنگره منطقه ای شعر محرم 1403 با محوریت شخصیت حضرت علی اصغر(ع) رسواگر ستمگران و کودک کشان تاریخ و شهید شیرخوار و تجلی موضوعات و مضامین مهمّی از جمله کشتار کودکان در غزه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کنگره منطقه ای شعر محرم 1403 با محوریت شخصیت حضرت علی اصغر(ع) رسواگر ستمگران و کودک کشان تاریخ و شهید شیرخوار و تجلی موضوعات و مضامین مهمّی از جمله کشتار کودکان در غزه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی روز دوشنبه 21 خرداد ماه در آیین رونمایی از پوستر کنگره منطقه ای شعر محرم اظهار داشت: این رویداد فرهنگی و هنری سابقه ای بیش از 20 ساله دارد و هر چند در طول این سال ها با نام های مختلف برگزار شده اما در سال های اخیر با نام کنگره منطقه ای شعر محرم با متولی گری اداره کل تبلیغات اسلامی و همکاری سازمان بسیج هنرمندان و انجمن شاعران اهل بیت (ع) برگزار شده و حتی در دوران کرونا نیز تعطیل نشد و امیدواریم تداوم این روند بتواند نقشی پررنگ در آینده شعر آینی ایفا کند.

وی ادامه داد: کنگره شعر محرم 1403 ویژه استان های شمال غرب کشور شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و با هدف فعالیت در زمینه فرهنگ و ادب عاشورایی، شکوفایی و تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود

کنگره شعر محرم در تبریز برگزار می شود