مطالب مرتبط:
وضعیت مطالب تولید شده در شبکه های اجتماعی با موضوع نامزد های انتخابات ریاست جمهوری (23 تا 26 خرداد 1403) + اینفوگرافیک
ویدئو | سخنان قالیباف؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره آموزش و پرورش (27 خرداد 1403)
تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 1403
سایت نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری 1403
سعید جلیلی، نامزد انتخابات 1403: یکبار شمردیم 52 شورای قانونی در کشور وجود دارد! تصمیم اقتصادی می گیرند، بعد دیدیم 62 شورا شدند! باید جلوی این ها را گرفت تا همه باهم هماهنگ تصمیم بگیرند/ ویژگی دولت شهید رییسی این بود که از آنچه ما می گفتیم استقبال می کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-17سياسي

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی خطاب به 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نامه سرگشاده ای را خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد که به شرح زیر است: - مواضع شما و وعده هایتان در شعارهای انتخاباتی عزت آفرین و مقتدرانه برای کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد نه آنکه اظهارات شما چراغ سبز و دست آویزی برای مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نامه سرگشاده ای را خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد که به شرح زیر است: با صلوات بر محمد (صلی الله علیه) و آل پاکش، احتراماً به استحضار می رساند انقلاب اسلامی، عیار معنویت و اخلاق عمومی جامعه را بالا برد و این پیشرفت مبارک، بیش از همه مرهون منش و رفتار امام خمینی (رحمه الله علیه) است.

مکتب امام خمینی (رحمه الله علیه)، الگوی توامان اخلاق اسلامی در کنار سیاست دینی است و از دل این مکتب رجایی ها و بهشتی ها نشان دادند که سیاست ورزی دولتمردان جمهوری اسلامی چگونه باید باشد، متانت و سعه صدر نخستین رییس جمهور شهید در مقابل جریان توهین و تخریب، صداقت در گفتار و ساده زیستی، او را مبدل به نمادی از رییس جمهور تراز نظام اسلامی کرد و دل های مردم را به او متوجه ساخت.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - علوم پزشکی شهید بهشتی - انتخابات ریاست - بسیج دانشجویی - نامه سرگشاده - ریاست جمهوری - نظام جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی خطاب به 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی علوم پزشکی شهید بهشتی خطاب به 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403