مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 ساعت 21:102024-06-19سياسي

ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می کنند


مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری اولین رالی تور گردشگری خانوادگی زیارتی «حرمین» در مسیر کربلا ـ مشهد ـ کربلا، خبر داد.

- مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از برگزاری اولین رالی تور گردشگری خانوادگی زیارتی حرمین در مسیر کربلا ـ مشهد ـ کربلا، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی عرفانی گفت: در نشستی که با حضور محمدحسین صوفی ـ مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ـ و رائد ـ رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کشور عراق ـ در حاشیه برگزاری مجمع عمومی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در شهر سمرقند ازبکستان برگزار شد، تفاهم نامه رسمی برگزاری این رویداد برون مرزی به امضاء رسید.

او اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه، این رالی تور که از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طراحی و پیشنهاد شده است، پاییز 1403 با شرکت 25 دستگاه خودرو و حدود 50 نفر از خانواده های عراقی از شهر کربلا و پس از زیارت بارگاه امام حسین (ع) آغاز می شود.

عرفانی در تشریح این رالی گفت: شرکت کنندگان پس از گذر از مرز مهران و ورود به کشورمان از استان های ایلام، همدان، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور و از جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی مسیر خود بازدید خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می کنند

ایران و عراق رالی خانوادگی برگزار می کنند