مطالب مرتبط:
کشته شدن 3 نظامی دیگر اسراییلی در غزه
هشدار روزنامه اسراییلی: غزه به ویتنام تبدیل می شود
تانک های اسراییل به مرکز رفح رسیدند/ «21 کشته و 64 زخمی» در حملات سه شنبه/ یک میلیون نفر پناه آورده به رفح دوباره آواره شدند
تصادف در جاده گچساران- بهبهان سه کشته و یک زخمی برجا گذاشت
سه کشته و یک زخمی در پی تصادف در جاده گچساران- بهبهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 15:002024-05-29بين الملل

کشته شدن 10 نظامی و زخمی شدن 149 نظامی دیگر اسراییلی در غزه


از زمان آغاز حمله اسراییل به شهر رفح در دو هفته پیش تا کنون 10 افسر و سرباز ارتش رژیم اسراییل در سراسر غزه کشته شدند و 149 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از الجزیره، از زمان آغاز حمله اسراییل به شهر رفح در دو هفته پیش تا کنون 10 افسر و سرباز ارتش رژیم اسراییل در سراسر غزه کشته شدند و 149 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

در همین حال، گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه روز سه شنبه عملیاتی ترکیبی انجام دادند و یک گروه از سربازان اسراییلی را در کمینی در شرق رفح گیر انداخته و چهار نظامی را با یک بمب از پای در آوردند و شمار دیگری را زخمی کردند.

قسام تأکید کرد که مبارزانش همچنین موفق شدند دو نظامی اسراییلی را به محض رسیدن نیروهای امدادی شکار کنند و در زمان تلاش برای اسیر کردن یک سرباز اسراییلی، نظامیان اسراییلی دیگر او را کشتند و یک بالگرد برای انتقال کشته ها و زخمی ها وارد عمل شد.

علاوه بر آن گردان های قسام با یک گلوله تی بی جی سربازان اسراییلی که داخل یک خانه در منطقه الشوکه در شرق رفح سنگر گرفته بودند را هدف قرار داد.

قسام در ادامه تصریح کرد که یک بولدوزر اسراییلی از نوع دی 9 را با گلوله یاسین در منطقه تل زعرب در غرب شهر رفح هدف قرار داد.


برچسب ها: اسراییل - اسراییلی - نظامی - رژیم اسراییل - حمله اسراییل - زخمی شدن - دیگر
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 10 نظامی و زخمی شدن 149 نظامی دیگر اسراییلی در غزه

کشته شدن 10 نظامی و زخمی شدن 149 نظامی دیگر اسراییلی در غزه