مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 14:402024-06-20اقتصادي

54 درصد فضاهای آموزشی بدست خیران ساخته شده است


معاون فنی و نظارت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: کارهای خیرین مدرسه ساز معادل54 درصد فضاهای آموزشی است که در کشور ساخته شده است.

- ایسنا/لرستان معاون فنی و نظارت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: کارهای خیرین مدرسه ساز معادل54 درصد فضاهای آموزشی است که در کشور ساخته شده است.

مجید عبدالهی امروز 31 خرداد ماه در بیست و ششمین جشنواره مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان که در محل در سالن همایش پردیس علامه طباطبایی خرم آباد برگزارشد، اظهار کرد: تسهیل گری و بسترسازی وظیفه دولت است و معادل آنچه خیرین کمک می کنند باید منابع بیاورد.

وی با بیان اینکه 5000 هزار میلیارد تومان در مدرسه سازی، خیرین صرف کرده اند و سرعت آنان بسیار بالاتر از آنچه است که انتظار داریم، بیان کرد: در حوزه فعالیت خیرین کار از مدرسه سازی عبور کرده و به سمت مدرسه یاری و مدرسه داری رفته است و حتی بسته های حمایتی برای دانش آموزان مدارس نیز پیش بینی شده است.

معاون فنی و نظارت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خیرین را شریک اصلی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خواند و با بیان اینکه تنوع بخشی در فعالیت خیرین وجود دارد و آنان در امر بهسازی، فضاهای جانبی و تجهیزات وارد شدند، خاطرنشان کرد: کارهای خیرین در امر ساخت فضاهای آموزشی 54 درصد معادل فضاهایی است که در کشور ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

54 درصد فضاهای آموزشی بدست خیران ساخته شده است

54 درصد فضاهای آموزشی بدست خیران ساخته شده است