مطالب مرتبط:
جاساز 100 کیلو گرم شیشه لو رفت
سیل ویرانگر در جنوب آلمان؛ وضعیت بحرانی ادامه دارد
طوفان الاقصی| حمله فسفری اسراییل به جنوب لبنان
سیل ویرانگر در جنوب آلمان / وضعیت بحرانی ادامه دارد
عکس/ ژست بهاره رهنما با عینک بدون شیشه اش سوژه شد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 ساعت 09:052024-06-05حوادث

کشف بیش از یک کیلو شیشه در ترمینال جنوب


مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از کشف یک کیلو و 300 گرم شیشه توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در پایانه جنوب خبر داد.

- مشاور شهردار و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از کشف یک کیلو و 300 گرم شیشه توسط عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در پایانه جنوب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سیدهادی موسوی در توضیح بیشتر گفت: عوامل ما در یگان حفاظت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه های مسافری شهر تهران حین انجام وظیفه در پایانه جنوب با یک کیف رها شده در موقعیت ورودی درب پایانه مواجه می شوند.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: با توجه به حساسیت موضوع به ویژه در روزهای اخیر عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران با رعایت اصول و قوانین حفاظتی و مراقبتی به بررسی کیف رها شده پرداختند که با باز شدن درب آن مشخص شد کیف رها شده حاوی مقدار یک کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع شیشه است.

موسوی در پاسخ به این پرسش که آیا شخصی نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده است یا خیر، گفت: با توجه به رها بودن کیف و بدون صاحب بودن آن تا به این لحظه فردی در این باره دستگیر نشده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان خاطرنشان کرد: عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در بررسی بیشتر کیف یک عدد کارت شناسایی را متعلق به یک خانم از اتباع افغان پیدا کردند که پس


برچسب ها: شهرداری تهران - یگان حفاظت - فرمانده یگان حفاظت - شهردار - شهرداری - حفاظت - تهران
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک کیلو شیشه در ترمینال جنوب

کشف بیش از یک کیلو شیشه در ترمینال جنوب