مطالب مرتبط:
امام خمینی(ره) مساله فلسطین را از حاشیه به متن زندگی دینی مسلمانان آوردند
«مردم سالاری دینی» یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است
پرچم انقلاب امام خمینی(ره) در دانشگاه های تراز اول دنیا برافراشته شد
دستاورد بزرگ امام خمینی(ره)، احیای هویت اسلامی و کرامت انسانی بود
سخنرانی رهبر انقلاب در سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) | حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است/در رقابت های انتخابات اخلاق حاکم باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 12:102024-06-04سياسي

امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را در یک پرچم بلند کرد


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را با هم در یک پرچم بلند کرد.

- معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را در یک پرچم بلند کرد ایسنا/لرستان معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را با هم در یک پرچم بلند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین امین فاطمی نیک در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه 15 خرداد چند نگرش و رهاورد و مبنا در تاریخ ایران ایجاد کرد، بیان کرد: اولین نگرش امام خمینی(ره) هم با تکیه بر ملیت میهنی و ایرانی و هم تکیه بر عزت یک انسان در پیشگاه خداوند بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در سیزدهم خرداد 1342، در شش محور در مدرسه فیضیه قم سخنرانی مشهور و تاریخی داشتند که دو محور از آن به دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام و ایران و وابستگی و رابطه عمیق شاه به این رژیم پرداختند.

هم چنین تأثیرپذیری شگرف رییس مملکت از بهایی ها را جدی تبیین کردند و از دشمنی و مخالفت رژیم وقت با اساس اسلام تذکر دادند.

فاطمی نیک با بیان اینکه امام خمینی(ره) که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام شیطان بزرگ را به دولت ایالات متحده آمریکا نسبت داد در خرداد 42 رژیم پهلوی را با حاکمیت بنی امیه


برچسب ها: مقام معظم رهبری - هویت ملی - مقام معظم - نمایندگی - لرستان - امام - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را در یک پرچم بلند کرد

امام خمینی(ره) هویت ملی میهنی و دینی را در یک پرچم بلند کرد