مطالب مرتبط:
مانع برداشت غیرمجاز از منابع آب زیرزمینی و سطحی آذربایجان شرقی شده ایم
این کار ساده مانع زوال عقل و آلزایمر می شود!
جزییات عملیات جاسوسی رییس موساد علیه دادستان دیوان بین المللی دادگستری | چگونه موساد نتوانست مانع باز شدن پرونده جنایی علیه اسراییل شود؟
جزییات عملیات جاسوسی موساد علیه دادستان دیوان بین المللی دادگستری | چگونه موساد نتوانست مانع باز شدن پرونده جنایی علیه اسراییل شود؟
پلیس مانع گروگانگیری در خلخال شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 09:302024-05-29سياسي

چطور شهیدرییسی مانع یک نفوذ شد؟


«اصل این کار غلط است»؛ جمله ای که مقام معظم رهبری در واکنش به تصویب اجرای سند موسوم به 2030 بیان کردند؛ نهیبی محکم که یک استحاله فرهنگی و نفوذ را خنثی کرد؛ - اصل این کار غلط است ؛ جمله ای که مقام معظم رهبری در واکنش به تصویب اجرای سند موسوم به 2030 بیان کردند؛ نهیبی محکم که یک استحاله فرهنگی و نفوذ را خنثی کرد؛ گرچه مخاطب آن دولت حسن روحانی بود، اما تدبیر شهید جمهور، آتش آن فتنه را خاموش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سند موسوم به 2030 با هدف کلی تضمین آموزش با کیفیت، برابر و فراگیر و ترویج فرصت های یادگیری مادام العمر برای همه در سپتامبر 2015 (مهر 1394) همزمان با هفتادمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، به تصویب این مجمع رسید و براساس آن همه کشورها می بایست در یک شیب زمانی و بر مبنای یک برنامه مدون با کلیدواژه آموزش ، مؤلفه های فرهنگی اجتماعی تدوین کنندگان غربی را در جوامع خود پیاده و نهادینه می کردند.

در حالیکه در فحوای این سند ریشه های نفوذ و استثمار هویدا و از حیث تنظیمی بسیار حرفه ای بود، کشورهای امضا کننده به تنظیم سند بومی 2030 پرداختند؛ در ایران نیز مسئولان وقت کشور نیز از قافله عقب نماندند و در نهایت درسال 95 سند 2030 توسط دولت روحانی تهیه و برای اجرا ابلاغ شد.


برچسب ها: مقام معظم رهبری - مجمع عمومی سازمان ملل - فرهنگی - مقام معظم - تصویب - دولت حسن روحانی - نفوذ
آخرین اخبار سرویس:

چطور شهیدرییسی مانع یک نفوذ شد؟

چطور شهیدرییسی مانع یک نفوذ شد؟