مطالب مرتبط:
علی آبادی: مردم برای خرید خودرو عجله نکنند/دپوی خودرو نداریم
وزیر صمت: تولید خودرو امسال به یک میلیون و 500 هزار دستگاه خواهد رسید
وزیر صمت از افزایش تولید خودرو داخلی خبر داد
متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ زمان عرضه خودروهای برقی مشخص شد
قیمت خودروها /آیا خرید خودرو با 400 میلیون تومان ممکن است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 ساعت 21:152024-06-06اقتصادي

وزیر صمت : مردم برای خرید خودرو عجله نکنند


در زمینه توسعه زیرساخت ها هم کارهای بسیار خوبی انجام شده و اکنون نیز سه هزار شارژر خودروهای برقی ساخته شده و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

-   وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای دپو شده در انبار نداریم و در حقیقت آنچه وجود دارد خودروهای ناقص است که در حال تکمیل آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عباس علی آبادی در سفر به بروجرد در حاشیه نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان با بیان اینکه میزان تولید خودرو در تیرماه به حدود 6 هزار دستگاه در روز نزدیک می شود و واردات نیز همچنان ادامه دارد اظهار داشت: پیش از پرداختن به مشکلات که به طور طبیعی در همه جا وجود دارد، باید از مزیت ها و ظرفیت ها نیز گفته شود؛ امروز چیزی که اینجا دیدیم اشتیاق بود و خوشحالیم که در استان لرستان و شهرستان بروجرد، مردمی مهربان و سختکوش زندگی می کنند.

  وزیر صمت بیان کرد: در جلسات و بازدیدهای امروز کوشیدیم تا مشکلات صنعت شهرستان را احصا کنیم و برای آنها راه حل پیشنهاد بدهیم و به نظر در این کار نیز موفق بودیم ضمن اینکه مشکلات هم خیلی زیاد نبود؛ تعدادی طرح جدید راه اندازی و کلنگ زنی شد و امیدوارم برخی از مسائل جدی استان از جمله پرداختن به مسئله انرژی با مشارکت صنعتگران برطرف شود.


برچسب ها: خودرو - وزیر صنعت، معدن و تجارت - ادامه دارد - صنعت، معدن و تجارت - خودروهای دپو شده - توسعه زیرساخت ها - وزیر صمت
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت : مردم برای خرید خودرو عجله نکنند

وزیر صمت : مردم برای خرید خودرو عجله نکنند