مطالب مرتبط:
توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب های خاکستری| نگاهی به گام های شهرداری مشهد در جهت بهره گیری از آب های خاکستری
توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب های خاکستری | نگاهی به گام های شهرداری مشهد در مسیر بهره گیری از آب های خاکستری
فوری فوری؛ متقاضیان وام ودیعه مسکن فرصت را از دست ندهند | وام ودیعه مسکن دو برابری با آپشن طلایی از این بانک ها
متقاضیان وام قرض الحسنه این فرصت طلایی را از دست ندهند | وام قرض الحسنه 300 میلیونی با کارمزد 4 درصد
احداث، تکمیل و بهره برداری بیش از 2500 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 23:402024-05-25سياسي

فرصت طلایی پنجره جمعیتی با بهره گیری از ظرفیت فعالان فرهنگی


پنجره جمعیتی فرصت جوان سازی جمعیت پویای جامعه بوده که حدود شش تا پنج سال از فرصت طلایی پنجره جمعیتی کشور باقی مانده است و باید نهایت بهره گیری را از فرصت باقی مانده از پنجره جمعیتی کشور داشته باشیم.

- ایسنا/همدان پنجره جمعیتی فرصت جوان سازی جمعیت پویای جامعه بوده که حدود شش تا پنج سال از فرصت طلایی پنجره جمعیتی کشور باقی مانده است و باید نهایت بهره گیری را از فرصت باقی مانده از پنجره جمعیتی کشور داشته باشیم.

دولت سیزدهم با مهم دانستن موضوع جوانی جمعیت و تشکیل ستاد ملی جمعیت، این مساله را به یک موضوع اساسی و محوری در جامعه تبدیل کرد و در دو، سه سال اخیر به این امر مهم در جامعه توجه ویژه ای کرد.

همدان چهارمین استان با نرخ باروری پایین در کشور بوده که درصد سالمندان و جمعیت بالای 60 سال در آن زیاد است و برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی در این استان برای ترغیب بانوان و خانواده ها به جوانی جمعیت در کنار خدمات دولت وارد میدان تبیین جوانی جمعیت شده اند.

سمیه سلگی 34 ساله به عنوان یک فعال فرهنگی و اجتماعی و از جمله خانواده های موفق استان همدان در شهرستان نهاوند بوده که با حضور در جمع بانوان با تبیین طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در سال های اخیر فعالیت پررنگی برای ترغیب و تشویق بانوان و خانواده ها به فرزندآوری دارد.


برچسب ها: پنجره جمعیتی - جمعیت - پنجره - فرصت طلایی - فرصت - بهره گیری - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

فرصت طلایی پنجره جمعیتی با بهره گیری از ظرفیت فعالان فرهنگی

فرصت طلایی پنجره جمعیتی با بهره گیری از ظرفیت فعالان فرهنگی