مطالب مرتبط:
مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه داد
بیانیه جامعه مدرسین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
اطلاعیه سپاه خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد
معرفی یک منبع مهم به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
برگزاری همایش بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در پاکستان + ویوئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 خرداد 1403 ساعت 15:352024-06-02سياسي

بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی «قدس سره» و قیام 15 خرداد 42، - بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی قدس سره و قیام 15 خرداد 42، بیانیه ای صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی قدس سره و قیام 15 خرداد 42، بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 14 خرداد، یادآور ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف آن عبد صالح خداست؛ مردی که با عروج ملکوتی اش میلیون ها عاشق دلباخته را به سوگ نشاند و هنوز پس از گذشت سال ها، داغ فقدانش باقی است.

شخصیتی که با مجاهدتی خستگی‏ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به ملت های جهان معرفی کرد و امروز آثارش را در گوشه گوشه گیتی شاهدیم.

بزرگ مردی که در عرصه بین ‏المللی با ندای وحدت اسلامی ، بیداری اسلامی را به ارمغان آورد و عزت و هویت از دست رفته مسلمانان را احیا کرد و قدرت های جهانی را به جدی گ


برچسب ها: ارتحال ملکوتی امام خمینی - امام خمینی - مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - سالگرد ارتحال امام خمینی - ارتحال - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

بیانیه مجلس خبرگان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)