مطالب مرتبط:
خلجی: آیت الله رییسی مدیر تحول گرا و مرد تصمیمات بزرگ بود
قانون جهش تولید دانش بنیان حاصل نگاه تحول گرای شهید رییسی به اقتصاد دانش بنیان است
قانون جهش تولید دانش بنیان، حاصل نگاه تحول گرای شهید رییسی به اقتصاد دانش بنیان است
عکس | میز عزای مشکی در کنج خانه جمیله علم الهدی و شهید رییسی با شمعدان سبز رنگ
تصویر شهید رییسی در اتاق عملیات رزمندگان عراقی قبل از عملیات علیه اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 15:152024-06-01سياسي

جانشین وزیر فرهنگ: شهید رییسی، مدیری تحول گرا بود


جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید جمهور در هر جایی که مسئولیت را برعهده گرفت در آن جایگاه تاثیرگذار بود به نحوی که باید آن موقیعت را به قبل از پذیرفتن آیت الله رییسی و بعد از آن تقسیم کرد.

- جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید جمهور در هر جایی که مسئولیت را برعهده گرفت در آن جایگاه تاثیرگذار بود به نحوی که باید آن موقیعت را به قبل از پذیرفتن آیت الله رییسی و بعد از آن تقسیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد هاشمی در آیین گرامیداشت یاد و خاطر خادمان شهید راه عزت ایران و ایرانی که امروز (12 خرداد) با حضور محمد حسین رجبی دوانی - رییس بنیاد ایران شناسی و نمایندگان پیروان ادیان توحیدی در ایران در بنیاد ایران شناسی - برگزار شد ضمن عرض شهادت شهدای خدمت، گفت: شاهد عرض ارادت و احترام نسبت به ساحت شهدای والامقامی هستیم که عاشقان حقیقی این کشور بودند.

وی افزود: یکی از وجوه تمایز نهضت پرافتخار امام راحل و تمدن معناگرای انقلاب اسلامی، انسان های در تراز انقلاب اسلامی هستند، مسأله ای که به آن افتخار خواهیم کرد و در سند تاریخی این انقلاب خواهد ماند.

جانشین وزیر فرهنگ گفت: یکی از آن چهره های نورانی شهید رییسی بودند که از دل مردم برآمد و نزدیک به 40 سال مسئولیت های متعدد او را از مدار بندگی، مردم داری و مردم دوستی و خدمت خارج نکرد، لح


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - بنیاد ایران شناسی - وزیر فرهنگ - آیت الله رییسی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

جانشین وزیر فرهنگ: شهید رییسی، مدیری تحول گرا بود

جانشین وزیر فرهنگ: شهید رییسی، مدیری تحول گرا بود