مطالب مرتبط:
پیش بینی وضعیت بارش ها طی روزهای آینده/ این استان ها منتظر بارش شدید باران باشند
بن بستی در قانون اساسی برای اداره کشور وجود ندارد/ مجلس و دولت آینده می توانند برای جابه جایی انتخابات طرح و لایحه بدهند
بن بست و خلایی در قانون اساسی برای اداره کشور وجود ندارد/ مجلس و دولت آینده می توانند برای جابجایی انتخابات طرح و لایحه بدهند
ببینید | روایت خبرگزاری فارس از آینده کشور پس از شهادت ابراهیم رییسی
بارش سنگین باران در تهران؛ طوفان در راه است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 08:552024-05-21اجتماعي

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:سه شنبه و چهارشنبه (1 و 2 خرداد) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (3 و 4 خرداد) بارش در غرب کشور نخواهیم داشت ولی در سایر مناطق ذکر شده همچنان در برخی از ساعات بارش رخ می دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: شنبه (5 خرداد) نیز در استان های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین،البرز ، تهران، سمنان، قم مرکزی و شمال اصفهان بارش پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (2 خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای 17 و


برچسب ها: رگبار و رعدوبرق - سازمان هواشناسی - اوایل هفته - بارش باران - هفته آینده - بارش - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور

تداوم بارش باران تا اوایل هفته آینده در نقاط مختلف کشور