مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 ساعت 17:052024-05-30سياسي

واکنش سخنگوی سابق شعام به اظهارات واعظی


خسروی با اشاره به اظهارات واعظی درباره شمخانی بیان داشت که دستمایه قرار دادن موضوعات حوزه امنیت ملی برای پیگیری اهداف سیاسی و جناحی رفتاری مغایر با اصول حرفه ای و مغایر منافع ملی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اخیرا اظهاراتی درباره نقش شمخانی در مذاکرات برجام توسط رییس دفتر رییس جمهوری در دولت دوازدهم بیان شد که واکنش سخنگوی سابق شورای عالی امنیت ملی را در پی داشت و وی تاکید کرد که دستمایه قرار دادن موضوعات حوزه امنیت ملی برای پیگیری اهداف سیاسی و جناحی مغایر با منافع ملی است.

  محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری در دولت دوازدهم در گفتگو با روزنامه اعتماد مدعی نقش شمخانی در به نتیجه نرسیدن مذاکرات برجام شد و گفت: اگر دبیرخانه (شورای عالی امنیت ملی) همسو بود، مسئله برجام می توانست حل شود.

  وی در بخشی از این گفتگو اظهار داشت: اواخر دولت دوازدهم، خط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در دوره شمخانی، عدم احیای برجام بود؛ اگر دبیرخانه همسو بود همان زمان احیا می شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس شورای عالی امنیت ملی باید بتوانند با هم از نزدیک تبادل نظر داشته باشند و کار کنند؛ ولی اصلاً اتفاق عجیبی در همین فضایی که شما نسبت به دولت ترسیم کردید از طرف مخالفین، صداوسیما و برخی نهاد ها رخ داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی سابق شعام به اظهارات واعظی

واکنش سخنگوی سابق شعام به اظهارات واعظی