مطالب مرتبط:
شهید امیرعبداللهیان گره های بزرگی از سیاست خارجی ایران باز کرد
14 بازیکن والیبال ایران برای دیدار با صربستان؛ اسفندیار در رزرو!
اعلام لیست 14 نفره والیبال ایران برای دیدار با صربستان
نگاه به سوابق سرپرست جدید وزارت خارجه؛ سکان سیاست خارجی در اختیار چه کسی است؟
سیاست ایران پس از دولت رییسی/ ادعای آمریکا درباره پیام ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 13:402024-05-21بين الملل

لاوروف پس از دیدار با صفری: تغییری در سیاست خارجی ایران ایجاد نمی شود


وزیر امور خارجه روسیه از دیدار با معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای خبر داده و گفت که اطمینان یافته است تغییری در سیاست خارجی ایران در پی درگذشت وزیر امور خارجه این کشور برگزار نخواهد شد.

- لاوروف پس از دیدار با صفری: تغییری در سیاست خارجی ایران ایجاد نمی شود وزیر امور خارجه روسیه از دیدار با معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای خبر داده و گفت که اطمینان یافته است تغییری در سیاست خارجی ایران در پی درگذشت وزیر امور خارجه این کشور برگزار نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت که در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای با مهدی صفری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه ایران دیدار کرده و به او اطمینان داده شده است که تغییری در سیاست خارجی ایران ایجاد نشده است.

این اظهارات لاوروف در پی به شهادت رسیدن حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در سانحه سقوط بالگرد در طی سفری کاری مطرح شد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ایران، روز یک شنبه، برای افتتاح سد مرزی قیزقلعه سی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - امور خارجه - سازمان همکاری شانگهای - وزیر امور خارجه ایران - وزیر امور خارجه روسیه - سیاست خارجی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف پس از دیدار با صفری: تغییری در سیاست خارجی ایران ایجاد نمی شود

لاوروف پس از دیدار با صفری: تغییری در سیاست خارجی ایران ایجاد نمی شود