مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 ساعت 11:002024-05-29سياسي

توضیحات رییس رسانه ملی در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جبلی، رییس سازمان صدا و سیما در خصوص اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان گفت: این دوستان عزیز ما در قالب گروه رسانه ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که این .

- توضیحات رییس رسانه ملی در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان+فیلم رییس سازمان صدا و سیما در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جبلی، رییس سازمان صدا و سیما در خصوص اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان گفت: این دوستان عزیز ما در قالب گروه رسانه ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که این اتفاق برایشان افتاد و بازداشت شدند و به بازداشتگاه منتقل شدند.

وی افزود: آن ها در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی بودند ما هم از علت بازداشت این عزیزان و بازگرداندن آن ها به کشور بی اطلاع هستیم.

جبلی گفت: من وظیفه خودم می دانم که از همه مراجع رسمی کشور وزارت امور خارجه، نمایندگی، ولی فقیه در حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، سفیر کشور در عربستان، سازمان حج و زیارت و همه دستگاه ها و مسئولینی که در طول حدود این یک هفته ای که عزیزان ما درگیر بودند پیگیری کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس رسانه ملی در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان+فیلم

توضیحات رییس رسانه ملی در مورد اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان+فیلم