مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 خرداد 1403 ساعت 10:552024-06-04سياسي

تخصیص ارز به مرکز پرتودهی گاما در دستور کار قرار گیرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه مرکز پرتودهی گاما جزو درخواست های این استان است، گفت: مقرر شد اقداماتی در راستای سرعت بخشیدن به تخصیص تجهیزات و ارز به مرکز پرتودهی گاما انجام شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه مرکز پرتودهی گاما جزو درخواست های این استان است، گفت: مقرر شد اقداماتی در راستای سرعت بخشیدن به تخصیص تجهیزات و ارز به مرکز پرتودهی گاما انجام شود.

غلامعلی حیدری 15 خردادماه در دیدار محمد اسلامی_ رییس سازمان انرژی اتمی ایران با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف سفر رییس سازمان انرژی اتمی ایران به استان و بازدید از مرکز پرتودهی گاما، گفت: توصیه های لازم برای تقویت و توسعه این مرکز انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به اینکه محصولاتی همچون سیب زمینی و پیاز در استان کشت می شود، گفت: هر ساله باتوجه به حجم بالای سطح زیرکشت این محصولات، عمدتا محصولات روی دست کشاورزان باقی می ماند، مرکز گاما می تواند در افزایش زمان نگهداری و جلوگیری محصولات از فساد موثر باشد، کما اینکه این مرکز می تواند برای تحصیل کرده های دانشگاهی اشتغال خوبی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ارز به مرکز پرتودهی گاما در دستور کار قرار گیرد

تخصیص ارز به مرکز پرتودهی گاما در دستور کار قرار گیرد