مطالب مرتبط:
یک تن و 868 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
هلاکت 2 فرد مسلح در سیستان و بلوچستان
پروژه های بزرگراهی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
سفر وزیر بهداشت به سیستان و بلوچستان
پروژه های بزرگراهی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 14:202024-06-01حوادث

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 868 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در شهرستان های سراوان،خاش و بمپور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 868 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در شهرستان های سراوان،خاش و بمپور در 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز شنبه، در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر شهرستان های سراوان، خاش و بمپور طی دو عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با اشراف اطلاعاتی، از فعالیت باندهای مسلح و سازمان یافته قاچاق در این شهرستان ها مطلع و با رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این باندها، پس از شناسایی محل اختفاء قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: سوداگران مرگ که در مواجهه با تکاوران پلیس تاب مقابله نداشتند با رها کردن مواد افیونی به اطراف متواری و در این عملیات یک تن و 758 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک و 110 کیلوگرم حشیش در مجموع یک تن و 868 کیلوگرم مواد افیونی کشف، دو قاچاقچی مواد افیونی دستگیر و اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استان سیستان و بلوچستان - فرمانده انتظامی استان - شهرستان ها - بلوچستان - مواد افیونی - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان